Haha vi har haft kul!

Sorry sorry för den dåliga uppdateringen här vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat men de fanns liksom inget att skriva om ;)

Igår va jag sjuk och hemma från skolan gjorde inte mycket vi satte ihop en byrå till rummet gjorde en milkshake och lite till.
Men idag har de varit en mycket roligare dag har varit på skolan dessutom, Vi hade gympa och jag vet inte vad det va med mig idag men jag längtade och längtade tills gympan brukar verkligen inte göra det i vanliga fall!
Sen följde Hanna med mig hem vi gjorde lite saker till min dator och sen så spelade vi UNO med carro:D
Åkte sen på träningen och nu är jag här nyduschad och fräsch!





Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0