Min dag! :)

Idag har de varit en riktigt skön dag faktiskt!
HAr haft elevens val hela dagen, från brjan hade vi läxstuga satt mest och va inne på datorn! :)
Efter de så gick jag hanna och krillan hem tillkrillan vi var väldigt stressade hade bara typ 35 min på oss och gå dit och tillbaka..
MEn då så såg vi mäggie så vi fick lift med henne och då hann vi ju utan att ens stressa vi ått lite havre flarn och bullar! :)

Sen följde hanna med mig hem och de va jätte kul tills...ja vad ska man säga... Så här va de vi tänkte gå ut och spela lite volley boll men innan vi gjorde de så skulle vi kolla om bollen va bra så då testade jag den inom hus, och PANG så försörde jag en glas lampa i taket och såklart stod jag precis under också, vart lite blod här och där  hemma.
Och nu har jag ett 5,2cm stort sår på låret så jag kan inte va med på fotbollen imorn :(
Men det börjar bli bättre så det är ju bra iallafall! :)
Men annars har det  varit jätte kul vi har bakat muffins spelat tv spel! ♥



Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0