Mitt rum

Sorry för att jag inte skrev något igår efeter träningen men hann typ inte:)

Idag va de ju sista dagen innan påsklov och det är s himlarns skönt!!
Har haft en ganska bra dag endå började med att jag träffade krillan på mogonen så gick och åt frukost med henne.
Efter de så skulle 6-7 ha några sånna här stationer som man får gå till i olika grupper och våran halva grupp lämnade oss på en gång så de va jag krillan och simon som fick va grupp 7 :)
Gick väl ganska så bra endå tycker jag!

Och nu så ha vi typ gjort iordning mitt rum ha ju inte köpt alla möbler och så men tapetserna var här idag så nu är alla grunder klar (Golvet, tapeterna, taket) och vi har hett in sängen och nattbord:)
Så när mitt rum blir klar så tänkte jag visa lite bilder hur de såg ut "Före" och "Efter" Hoppas de blir braa:)


Carro kom hem idag!! ♥


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0