Mitt roliga lov :)

Tänkte skriva lite saker jag har gjort på lovet eftersom de inte har varit den bästa uppdateringen alla dagar:)

Måndag:
Så va krillan hos mig vi va jätte mycket ute i skogen och hittade bl.a räv skit och massa spår och jag hedde en tjock istapp i huvet på mig själv klantig som jag är :)<3
Och jag hade träning också ;)

Tisdag:
Var jag hos krillan och vi va vid hennes koja och bäddade ner oss i alla hennes kuddar och kollade på film!
Och efter de så åkte jag till sandra för att sova över hos henne!<3

Onsdag:
Var jag med Sandra hela dagen!
Jag hade jätte kul med henne vi gjorde allt!!<3
Sen åkte jag till träning och sen kom hon till mig för att sova över! :)

Torsdag:
Så var jag och Sandra och badade och shoppade va också jätte kul men vart sjukt trött efteråt men de va värt det! :)<3
Jag köpte en klocka och fotbolls grejjor!

Fredag:
Va jag bara hemma och tog de lugnt tills sandra hämtade mig och då började det roliga vi åkte dit och kom först i kön och de va tur det för dom höll på och köa i en halv timme!! Men en jätte kul kväll!!

Lördag:
Så va jag med Hanna vi spelade mest tv spel men de va jätte kul endå! :)
Ganska skönt och bara ta de lugnt också<3

Söndag:
Var en helt galen dag va först med Hanna en sväng på dan och sen hände mest konstiga sakerna! :)Jepp och här är jag nu och ska ha en liten filmkväll med mäggie och Olivia :)









Mina kommentarer
Postat av: Kristina

Du bah ; ska jag kasta den på trädet och jag ba; jaa! Sen sa det bara tjong! Så hade du slagit den i skallen! Klantig som du är.. :)<3

2012-04-15 @ 23:10:13
URL: http://kriikan.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0