Min dag hittills :)

Åkte kl halv 9 imorse till bispgården och spelade trippelboll! :)
Vi bytte om sen va de bara och börja först tänkte jaqg bara va med på fotboll och volleyboll men vi hade bara 2st i bandyn så jag och sandra fick hoppa in och då kom lite fler! :)
Sen va det dags för fotboll där va de alldeles för många!
Men alla måste ju få spela såklart och till slut funkade allt med bytena, och jag gjorde två mål! :)
Och till sist vart det volley boll gick mycket bättre en vad jag trodde! Jag lärde mig iallafall lite mer av det!
Och när dom räknade ihop alla poäng så vart vi 2:a!! Jag tro jag va typ den enda som tyckte det va kul i vårat lag.. :D
Och sen när det va slut så gick Jag Hanna och Vickan på fiket och fikade lite om man ska kalla det och fika...
Jepp så har min dag sett ut hittills Men nu ska jag gö iordning min matta som precis kom bye! :)



Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0