Öratjärn

Idag så ska isabelle komma hit, det var egentligen tänkt så att jag skulle sova hos Hanna men hon hade åkt på en förskyldning....
 
 
Igår va jag också med isabelle och vi va bara öratjärn sen åkte vi hem till mig det va typ allt, Men det var as kul att va i öratjärn hoppade faktiskt från den här stora bron eller vad de är så jag är stolt! :D
Sen när vi kom hem hit kollade vi på Handbollen och sen gick v ut och hoppade stutsmatta!! :)
 
Och nu Idag så tänkte vi också åka och bada men det känns ju lite som om ingen komma vilja följa med oss ser ju inte ut som någe vidare väder!
Men vi får väl se vad vi hittar på.
 
!

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0