Följ mig på instagram!

Nu tänkter jag faktiskt börja blogga och försöka ha kvar blogglusten länge, vi får väl se på slutet av veckan hur de här komma gå egentligen!
 

Idag har jag inte gjort ett skit eftersom de ha varit så fult väder, Visst jag åkte ju och fiska med stellan nicke carro och magda va väl rätt så kul men resten av dagen va bara seg!
Imorn så verkar de ju ÄNTLIGEN bli fint väder så jag och mäggie tänkte ta första doppet i öratjärn imorn kväll, som jag längtat!!
 
föresten ha fixat så jag har instagram nu om ni har intresse för att följa mig emmajohannalarsson Ha de så gött! '
 
En bil från igår på diggiloo, men upptäckte nu att himlen och mammas kind va ganska vit... :D
 
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0