Mina tre dagar! :)

Sorry Sorry men hade helt och hållet glömt bort bloggen!
 
I lördags åkte jag ju till carro och sov över tills på Söndag hade de jätte mysigt hade inte varit där på super länge så va extra roligt att komma dit! :)
På Söndagen va vi lite på stan och jag köpte en Fotboll, Sims, Och en tröja, Också åt vi lite glass och Stellan fyllde år så vi sa grattis till han och så.
Hade ganska brottom hemO sen för tänkte ha hunnit med träningen men kom hem kl 6 och den började då så jag åkte ner och badade med Hanna istället.. :D
 
Och igår så va jag med Isabelle hon cyklade hit och jag cyklade och mötte hon va as trökt blåste så man ramla av cykeln typ vi skrattade och stannade för varje meter vi cyklade så allt som allt tog 2 timmar medans de brukar ta 20 min.....
Efter de spelade vi sims och xbox, Spelade ju såklart fotboll också och skrattade massor! :)
 
Och Ïdag ha jag varit med Hanna vi ha bara spelat xbox heeeela dagen!
Men hon kom vid 2 och vi fikade och sånt sen skulle jag på träning kl 7 så vi spelaade bara i 4 timmar... :D
Träningen va väl okej vi pröva lite hur de va att spela med hela planens bredd va super kul!! :)
Men nu ha jag inte tid och blogga nå mer ska spela sims bye! :)
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0