Fotbolls turnering!

Kom hem alldeles nyss, Idag har vi ju haft fotbollsturnering på skolan!
Det gick super bra vi vann mot 7-8 dom fick inte ihop två lag så dom fick sätta ihop två klasser istället :)
Efter de så gick jag och julia och krillan hem till krillan och höll på och fixa lite med hennes kaniner, Efter de gick vi ner på brödbiten för vi vann en tips promenad i tisdags och som pris va de ett present kort där!
Så vi fikade där flammsade och skrattade, Super kul!
Åkte kick bike ner också alla kolla på oss som om vi v idioter typ :D

Och nu vet jag icke vad jag ska göra känns som om alla ska på kullstas skol avsutning så vette fasiken vad jag ska göra...

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0