Jag lever bara så ni vet

Sorry för den dåliga uppdateringen men är i Umeå hos Carro och vi laddade inte ipaden så kunde inte skriva men på hotellet gjorde vi de när vi åkte iväg och åt så nu ha jag bakterier så de räcker;)
Pappa och carro spelar alfapet och mamma pratar i telefonen, vi vart så less på att sitta inne i carros rum så vi gick och satte oss i dagrummet där vi hittade lite spel bl.a alfapet;)
Och när vi skulle gå hit satt de en gubbe i ett rum och såg jätteledsen ut stackars gubbe:(

Mina kommentarer
Postat av: Maggie

Haha har du bakterier så de räcker?;) å päski du å dina gubbar :)

2012-02-04 @ 01:29:46
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0