SORRRRRRY!! :)

Jag vet jag vet har inte uppdaterat så bra bla bla bla... Så nu kommer de där MEN in i det hela "Jag har haft ett liv" och har inte varit på datorn så mycket som jag skulle vilja.
Och idaag har jag haft världs kuul ska ta hela historien från början!! :D

De började med att Pappa kom in kl halv 10 imorse och frågade om jag skulle med till bollsjön och då va jag jätte tveksam så somnade bara om.. Men då kom Mäggie in och tände alla lampor som gick och tända tro jag och försökte få upp mig och till slut va de ju bara och kliva upp för då va man ju redan pigg:)
Så de va bara att slänga i sig frukosten och fara iväg mot bollsjön jag och mäggie tog en skoter och pappa tog den andra. När vi kom dit så skottade vi och höll på så de vart fint men tillslut vart jag och Mäggie less så vi åkte skoter istället medans pappa stog där och fick skotta SKÖÖNT!!:D
När vi kom tillbaka så va pappa redan nästan färdig för vi åkte ju nån timme där på isen pappa skulle bara gö det sista och medans vi väntade så hoppade vi från bron och tog kort jätte kuul de också! :D
Nu så va pappa klar så då va de bara att åka... Trodde vi..
Pappa slet i skotern och höll på men inte startade den för de tills vi insåg att de inte va någe bensin i skotern så då va de bara för mig och mäggie åka hem hämta en dunk åka ner på hammarn med bilen medans pappa fick sitta där och sola i bollsjön...
När vi var nere på statoil Så frågade Mäggie mig "Vart är dunken??" Vaa jag tog inte den?? jahopp då va de väl bara att åka hem, men mäggie kom på att hon kunde ringa en kompis så vi fick låna en dunk av han så behövde vi inte åka hem igen :)
De va ju braa de när vi kom hem så satte vi oss på skotern åkte ner till pappa med dunken sen slet vi och höll på igen och till sist så fick vi äntligen börja våran hemfärd och kan säga att de va sista gången jag åker med mäggie hem från bollsjön!!

KAN JU SÄGA ATT DE VA SKÖNT ATT FÅ KOMMA HEEM!!
KOMMER KANSKE LITE BILDER I ETT ANNAT INLÄGG :D

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0