Hade så tråkigt!

JAg har så sjukt tråkigt just nu så gör en sån här grejjs :D

Vad har du på dig just nu? - jeans linne blus och underkläder (:
Hur lång är du? - 154 cm
Vad har du för ögonfärg? - blå grön tro jag!
Beskriv din klädstil - Braa fråga... tighta kläder kanske?
Hur ofta brukar du sminka dig? - Typ aldrig
Långt eller kort hår? - Ganska långt
Hur ofta duschar du? - Varje daag men duschar inte håret varje daag (:
Låga eller höga strumpor? - Höga på vintern korta på sommarn ;)
Klänning eller jeans? - jeans helt klart!

Hur ofta är du på fest? - Inte ofta kan jag ju säga daaj!
Måste du dricka för att ha det roligt? - NAAAJ!
Är du duktig på att dansa? - Jag vill ju inte skryta dp men... NAAAJ! absolut inte bra på att dansa!
När dansade du senast? - Nyss  (:
När drack du senast alkohol? -Aldrig ;)
Vilka var du senast på fest med? - Kommer inte ens ihåg deO.O
Vad är bra fest musik för dig? - Nånting med fart :)

Vad brukar du äta till frukost? - MAcka och oboy :)
Hur ofta äter du godis? - Kanske 3 dagar i veckan ;)
Vad är godast att dricka till frukost? - oboy
Vad är godast att dricka till lunch?- Vatten
Vad är godast att dricka till middag? - Vatten
Brukar du dricka läsk ofta? - Nää
Vilken tid äter du middag? - Nån gång vid 5
Hur ofta äter du frukt? - Inte ofta alls!

Tränar du ofta? - 1 dag i veckan!
Räknar du kalorier? - Näppe
Hur tränar du? - Spelar fotboll ;)
Är du ute mycket? - Näe
Har ni någon träningsmaskin hemma? - Aa en sån här spring maskin!
Gillar du att resa? - JAAA!!
I vilka länder har du varit? - Bara sverige och estland!
Trivs du bäst i värme eller kyla? - Värme!
Favorit semester? - När vi var i estland!
Vilket land vill du besöka innan du dör? - Barcelona & grekland :)

Mina kommentarer
Postat av: H a n n a

Estland? :o

Äre Tallin eller Tallink eller vad det nu heter?! :O

2012-01-27 @ 22:12:47
URL: http://hannazwonderland.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0