Diggiloo Diggilej!

Igår så va de diggiloo och fy sjutton va mysigt de är fast vi ha varit på de i fem år! :)
Tänkte först inte åka för att pappa ville inte eftersom de stod på datan att de skulle bli regn hela kvällen så då tyckte vi inte de va nån ide men då kl 2 så tänkte jag och mamma att de brukar ju vara så mysigt så varför inte så vi slängde i lite fika och filtar och allt va de va, Sen åt vi mat efter de ner på hammarn och hämtade stolar och en biljett av stellan åkte hem till Hanna och där började vi våran färd mot bispgården! :)
va iaf jätte bra och mysigt och inte en ända droppa for ner från himlen så yr måste börja uppdatera lite bättre tro jag!!
 

Mina kommentarer
Postat av: Hanna

blogga mer bajskorv

Svar: Jag har ju precis bloggat ju! :')
Johanna Larsson

2012-07-15 @ 23:07:15
URL: http://hannawestiin.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0