Förlåt igen!

Förlåt Förlåt Förlåt för den dåliga uppdateringen!
men jag har inte riktigt haft tid och blogga för igår så åkte jag till han omkring 2 sen så va jag där kollade på vad hon hade fått och så!
Sen så kom min familj dit och vi vart bjuden på middag det va jätte gott och och kul!
Vi var där till typ 11 :)
 
Och idag så har jag varit med isabelle som kom hit ungefär 12 vi ha spelat sims, spelat kinect, spelat FIFA, och studsat och pratat och skrattat! ha varit jätte roligt det också!:)
 
Och just nu så ligger jag i sängen och ska försöka hitte någon bra film som jag ska se på med mäggie innan vi ska gå och lägga oss!
 
Japp nu vet ni vad jag har gjort dom här två dagarna så ska de bli bättre uppdaterat sen!
 
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0