Min dag!

Sista natten här hos carro för denna gång har haft jätte roligt och mysigt!
Idag började de med att vi åkte ner och tog en fika med stellan på hans jobb efter de cyklade vi ner på stan och kollade på en bikini åt carro också handlade vi lite mat, åkte hem gjorde mat vart världens godaste dessutom tyckte jag iaf!
Pasta och kyckling vart super, efter de så kom Dan och vi gick ner till gården här utanför och spelade lite kort och spelade fotboll så i det stora hela så har det varit en bra dag! :)
Imorn ska vi upp tidigt för vi ska till sjukhuset för carro skulle kolla nåt sen ner på stan lite sen bär det av hemmåt imorn... :(
 
GRATTIS ÄNNU EN GÅNG!♥

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0