Vi i ett nötskal!

Den här dagen bli väl också en värdelös dag kan jjag ju tänka mig..
Igår när magda och jag skulle sova så kom vi på en genialisk ide kl 9 imorse skulle vi gå ut och gå och springa efter de så tänkte vi gjort frukost.
Kl 9 imorn så vaknade jag oc h fösökte få upp den livlösa saken i min säng men inte gick det inte somnade om till 11 gjorde frukost sen dess ha vi bara försökt hittat på saker och göra...:(
Först tänkte vi ha åkt och badat i öratjärn men sen när vi kollade hur varmt de va ute så vart v inte lika sugen längre...
Sen så tänkte vi ha åkt in till sundsvall och östersund och gått på bio men man måste ju också ha pengar till det!
Jaa du mäggie du och jag i ett nötskal idag!!
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0