Jag är tillbaka!

Förlåt för den otroligt långa blogg pausen, Men har inte haft tid eller lust med att blogga!
Men nu är jag tillbaka med mycket bloggande och en ny fin design gjord av Hanna!
snygg va?? :D

Iaf idag har vi haft brännbolls turnering med hela skolan kom sist men de gick bättre än vad jag trodde de skulle gå  så de är ju bra! :)
Men de va inte så jätte kul de enda som va kul va väl egentligen matchen mot 9:orna när jag fick va brännare ;)
Efter de åkte jag hem till Hanna vi gjorde inte så mycket förutom den här designen då!
Åkte sedan hem runt 5 tiden och sedan på träning! :)
En ganska skön dag i det stora hela!

Min vecka:
Idag: Brännbolls turnering!
Tisdag: Städar skåp och sånt!
Onsdag: Högforsen loppet ska springa 8 km med Hilda!
Torsdag: Fotbolls turnering!
Fredag: SKOL AVSLUTNING!!!
Helgen få ni reda på sen! :)


Tack för designen!! :)

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0