Ska ner på match sen!

Tjena Tjena!
Idag va de ju dags för högforsen loppet, allt som allt va de 8 km och jag kom 8:a i mål och fjärde bästa tjejen! :)
Jag är stolt att jag ens sprang in i mål men jag gick ju en hel del också!
Jaa och efter de följde jag med isabelle hem bara en snabbis vi spelade bara wii sen så behövde vi cykla ner på hammarn eftersom då gick min taxi!
Så nu är jag här och har precis fixat skjus så jag ska ner och kolla på match sen, nån mer som ska dit?
Men jag ska ta och göra lite mat så vi hörs när vi hörs! ;)
image description

Mina kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka är det som spelar???

Svar: A-laget! :)
Johanna Larsson

2012-06-13 @ 17:25:47
URL: http://axlessonemilia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0