VAD ÄR DET FÖR EN DAG JO DE ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG FÅR VI SOMMARLOV HURRA HURRA HURRA!

Jaa rubriken säger egentligen allt till det här inlägget!
Snart är det dags för ett nytt sommarlov bar typ 3-4 timmar kvar sen har jag SOMMARLOV! :D
Jag vet precis hur jag ska börja med det...
Imorn så åker jag till koviken med lite roligt folk, Vi ska sova över där och göra maten själv och så komma säkert bli super kuuuul!
Så nu vet ni vad jag ska göra idag imorn och på söndag!
Förresten Pappa ska knäppa kort i kyrkanm så ni får nog lite bilder sen i ett annat inlägg! :)



Det här va förra årets skolavslutning! :)

Mina kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad skönt med sommar lov päski! Önskar att jag hade kunnat komma idag och vart med i kyrkan, hoppas mamma ger dig gott fika då ni kommer hem efter kyrkan. Saknar dig jätte mycket <3 KRAAAAM

Svar: Önska att du också va där!Saknar dig!<3
Johanna Larsson

2012-06-15 @ 14:35:58
URL: http://maggiehoo.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0