Min fotboll

Min blogg suger verkligen just nu men jaja igår a Hanna hos mig vi hade stora planer på att baka men de vart det inte istället så gick vi ut och spelade volley boll och tog de bara lugnt! :)

Har varit på skolan idag hade först matte sen svenska och sist tjej och killgrupper! :)
Matten gick väl okej gjorde inte direkt mycket men på fredagar vill man bara ha helg ju!
Svenskan kollade på film och inge mer, och ist men inte minst tjejgruppen vi va inne i bilden och pratade och målade :)
Jag fick också ta hem min ler fotboll som jag har gjort.


Den svarta färgen håller på och lossnar men om allting lossnar få jag väl ta med den till skolan igen..

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0