Mums!

Va på studie besök idag på brandstation kollade runt och åkte brandbil de va jätte kul men sen blev det lite segt och och bara sitta och vänta på att sluta...
Sen följde jag med krillan hem och på vägen så köpte jag en mjukglas vi stutsade stuts matta bakade chokladbollar och kladdkaka och år makroner :)
Sen va vi med hennes kaniner också de va jätte kuuuuuul!
Ska va med henne imorn också så bli bäl lika lite bloggning som idag också ska det snöa imorn :/
Men jaja! Nu sitter jag här i fotöljen och äter bugetter igen älskar det!!!!!!! :D


Mina kommentarer
Postat av: Magda

skicka hit en baugett!!!

2012-05-03 @ 22:49:21
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0