-

Denna dag har varit exakt som alla andra måndagar, Började med mentor där vi läser för det mesta lite senare hade vi NO där vi jobba i olika grupper (Min grupp är Hilda Rikard & Hugo) Vi ska hålla på och rena vatten.
Sen HK och musik så det är rätt så lugn dag, faktiskt så är det himlarns skönt nu när jag tänker efter :DDD
Har varit på måndags orkestern efter skolan också det gick väl bra Sandra va där som tur annars hade jag känt mig riktigt ensam!
Förresten imorn ska jag iväg och klippa mig och shoppa med Mammi!
 
Haha hittade ingen andra bilder så får bli dom här FÖR JAG SAKNAR JH!!! :( ♥
 
 

Mina kommentarer
Postat av: kristina [:

SAKNAR!!

2012-10-28 @ 19:13:26
URL: http://kriikan.blogg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0