Jag va duktig idag!

Idag känner jag mig riktigt duktig till och med så duktig så jag måste skryta för er ;)
Började med att jag städade 5 lådor åt mamma i köket efter det så städade jag mitt rum vek ihop kläder och la in det i garderoben. Pustade spegeln och byrånsen så dammsög jag och torkade golvet, och gick ut och gjorde iordning åt lady och lufsen och bytte hö osv.
Så känner mig riktigt nöjd över mig själv idag :D
 
 

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint rum. kan du inte knäppa kort så man få se hur det ser ut hos er:)

Svar: Jaa det kan jag göra! :)
Johanna Larsson

2012-09-10 @ 18:32:11
Postat av: Maggie

Päski! Jag längtar efter en filmnatt i din säng med mums mums <3

2012-09-10 @ 23:48:37
URL: http://maggiehoo.bligg.se

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0