Veckan

Första veckan skolan avklarad!
 
Måndag:
Idag så började jag i 7:an Känns himlarns bra faktiskt!
Det började med att jag kom till skolan som vanligt sen hade vi mentor grupper fick skåp och kollade på film sen resten av dagen!
Sen så min käre käre vän Vickelickan har flyttat och jag saknar dig redan så himlarns mycke!!!!
Jag hoppas verkligen du ha det super duper bra på din nya skola och så!!!!!
Vi va bästisar hela dagis ut och va med varandra på alla raster jag kan minnas på kullsta! :(♥


Tisdag:
Vi hade vanliga lektioner fram till lunch efter det gick vi och 6:an ner till hammarvallen och körde lite olika idrotts grenar hade brännboll och sen följde jag med Hanna hem vi gjorde det vanliga satt vid datorn och spelade tv spel och vi spelade BAKARY STORY!
 
 
Onsdag:
Hade vanliga lektioner fram till lunch sen så va det meningen att alla skulle bada men va så fult väder så vi hade tjejgrupper och killgrupper sen lite senare film :)
 
 

Torsdag:
Vanliga lektioner fram till lunch sen åkte vi och 6:an till håsjö och slog läger! :D
Var himlarns kul men det va ju synd att det spöregnade, Orkar inte skriva nå mer om den kvällen.... ;)
 

Jag var fruktansvärt fin på den bilden........
 
Fredag:
Var ledig och sen åkte jag in till östersund till syster dyster och bakade scones och sen fikade vi på pause! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Mina kommentarer
Postat av: hanna

Det stvas bakery, inte bakary som du kallar det ;)

Svar: Jajajajajaj
Johanna Larsson

2012-09-01 @ 17:37:50

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0