Vi har plockat lingon.

Heeej Heej!
Ska precis till och kolla på sverige matchen med mina NYBAKADE muffinsar.
 
Idaag har jag varit på skolan och vi hade vanliga lektioner fram till lunch och sen behövde vi plocka lingon hela eftermiddagen och cykla dit, Fy va mycke spindlar och äckel de va där!!
Hoppas vi inte ska göra om de min klass va ju lagomt deppiga hela bunten när vi kom tillbaka till skolan ;)
Också sen efter skolan så följde jag och Jonna med Vickan hem och skulle pröva lite olika experiment. Det gick ju åt pipan inget funkade.... Skit saker....
Så det slutade med att vi åkte lite skatebourd istället :D
 

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback

RSS 2.0